Welkom op optios.nl

Klachtenreglement

Tevreden klanten zijn voor ons van groot belang. Een klacht of aandachtspunt biedt ons de mogelijkheid om het beter te doen. Blijf niet met uw klacht rondlopen. Breng ons op de hoogte. Uw klacht kan leiden tot verbetering van onze dienstverlening. Elke klacht wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld.

De klachtenprocedure

We vragen u uw klacht zo volledig mogelijk omschreven te sturen naar kwaliteit@paradigma.nl. Om u zo goed mogelijk te helpen zouden wij u willen vragen om uw naam, uw contactpersoon en het label/bedrijf, de klacht, eventueel de naam van de persoon waarover u een klacht heeft en eventueel uw geboortedatum (geen verplichting) zodat wij u gemakkelijk in ons systeem kunnen vinden te vermelden in het bericht. Heeft u nog vragen?

Mocht u naar aanleiding van dit klachtenreglement nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via info@optios.nl. Tijdens kantooruren zijn wij ook telefonisch te bereiken op 088-031 3880.

Neem contact op!