Welkom op optios.nl

Ontwikkelingen coronavirus: dienstverlening Optios

Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep. Op zondag 15 maart hebben de Rijkoverheid en het RIVM bekendgemaakt dat er nieuwe, aanvullende maatregelen van kracht zijn. Deze maatregelen hebben gevolgen voor onze dienstverlening.

Vanzelfsprekend blijven wij onze dienstverlening aanbieden in de vorm die u van ons gewend bent: persoonlijk, betrokken en mensgericht! Wel neemt Optios (preventieve) maatregelen in acht die in lijn zijn met het beleid van het RIVM en de Rijksoverheid. 

Trots op onze medewerkers en klanten!

Ondanks dat we ons in een lastige en onrustige periode bevinden, zijn wij trots op onze medewerkers van Optios. Aan inzet, motivatie en welwillendheid is zeker niet tekort! Al onze medewerkers zetten zich voor de volle 100% in om onze dienstverlening zo optimaal als mogelijk aan te blijven bieden en ondersteunen elkaar waar nodig!

Niet alleen willen wij onze eigen medewerkers complimenteren. Wij willen ook onze klanten ontzettend bedanken voor alle begrip; al onze klanten denken volop met ons mee en proberen het beste van de situatie te maken. Dit sluit perfect aan op de woorden waarmee premier Rutte op maandagavond 16 maart in zijn persconferentie over het coronavirus afsloot: “Samen komen we deze moeilijke periode te boven. Let een beetje op elkaar!”

Van face-to-face naar aangepaste begeleiding

Heeft u in de komende periode een afspraak met één van onze consultants? Dan bieden wij de mogelijkheid om de begeleiding telefonisch en/of online te laten verlopen. Dit geniet vanuit Optios de voorkeur. Wij doen er alles aan om dit zo praktisch en efficiënt als mogelijk in te richten, zoals de mogelijkheid tot videobellen. Het is hierdoor mogelijk om het begeleidingsproces zoveel als mogelijk intact te houden. 

Indien een telefonische en/of online afspraak niet mogelijk is, dan kan, in gezamenlijk overleg, besloten worden om de afspraak te verplaatsen naar, vooralsnog, een moment na 6 april a.s. Is het noodzakelijk om een afspraak toch fysiek te laten plaatsvinden? Neem dan contact op met uw contactpersoon binnen Optios om de mogelijkheden te bespreken. Een fysieke afspraak vindt alleen plaats als dit verantwoord is.

We bekijken het dus per situatie hoe we hiermee omgaan. De oplossing die we bieden, gaat altijd in overleg met de klant. Deze maatregelen gelden, vooralsnog, tot en met 6 april 2020 

Meer informatie en vragen? 

Branchevereniging Oval heeft een Informatiesheet voor werkgevers over het coronavirus opgesteld en een document met vragen en antwoorden. Wij adviseren u deze informatie goed door te lezen.

Het RIVM en Rijksoverheid geven dagelijks updates over de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Optios houdt deze informatie nauwlettend in de gaten. Indien relevant, houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen. 

Voor vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Laatste nieuws